Tuesday, December 6, 2011

NOVEL KE DRAMA & FILEM
HARI ini ada perbincangan panjang bersama seorang wakil penerbit. Harap-harap perbincangan ini sukses dan memberi faedah kepada kedua-dua belah pihak. Saya serahkan novel-novel saya; Kuala Lumpur di Mana Suamiku (10 kali ulang cetak),  Selamat Malam Tan Sri (6 kali ulang cetak) dan SUITE 1908 (9 kali ulangcetak). Boleh tengok gambar kulit depan novel-novel ini di sidebar.

Dalam masa sama saya kecewa sangat-sangat dengan statment yang keluar di akhbar-akhbar mengenai ketidakpuasan hati penulis Novel Ombak Rindu. Ya Allah... semoga saya tidak akan menjadi seperti itu. Semoga Kau pelihara maruahku, Kau perkuatkan imanku... bahawa segala akal, segala kata-kata, segala yang telah saya lahirkan dalam karya-karya saya adalah milik-MU yang lebih berhak.

>>> (Semoga paparan ini akan menjadikan saya sedar diri)

No comments: