Thursday, December 15, 2011

BER`HIJRAH' SEKETIKA
HARI ini saya melapangkan cuti tahunan untuk ke majlis ini. Memang saya ambil cuti tahunan hari ini tapi ada dua urusan penting yang telah dijanjikan lebih awal. Satu di lokasi di bawah ini dan satu lagi di lokasi biasa - pejabat. Eh, hari cuti pun datang pejabat? Tanya dua orang sahabat saya dari Dewan Bahasa dan Pustaka itu. Heheee... macam inilah saya ;)
 Bertemu ramai rakan baru

Berjumpa ramai juga rakan lama di sini

 Saya yakin ini bukan peluang pertama...!

Rupanya ada banyak lagi ruang terbuka untuk diceburi. Sekurangnya perkongsian pagi tadi telah membuka mata saya, telah mencerahkan apa yang tersurat dan tersirat. Ya betul dengan nama stesen televisyen ini TV AL-HIJRAH, saya sokong perlaksanaan dan garis panduan Islamik mereka.



No comments: