Saturday, October 18, 2003

MENGOCAK MINDA

Mba, saya akan ke Kuala Klawang esok (19hb) bukan hari ini. (Kalau tidak kita tentu berselisih di lebuh raya). Doakan saya selamat pergi selamat balik. Terutama bila kat Bukit Putus tu. Saya drive sendiri... ditemani Editor Majalah Rasa, Ida Aziz. Kebetulan dia orang Kuala Klawang.

Tentang kisah bersiri Jangan Ada Dusta (Versi Lelaki), saya turut mendapat respon daripada pembaca blog saya dan blog mba juga. Bagus juga kan, kami berdua mengocak minda pembaca.

Tapi suka saya nak nyatakan juga bahawa Jangan Ada Dusta (Versi Lelaki) di blog kami berdua adalah amat jauh sama sekali dengan kandungan sebenar novel Jangan Ada Dusta karya saya seorang yg akan diterbitkan oleh Alaf 21 Sdn Bhd, tahun depan.

Soalan pembaca blog tetap sama; cerita betul atau rekaan? kalau rekaan berapa peratus rekaan, kalau betul berapa peratus betul? siapa mba? kenapa dia rapat dgn you? apa hubungan you dgn dia dan macam-macam soalan lain...

Saya sambut baik respon anda semua. Segala komen akan memberi ilham untuk saya terus berkarya. Kepada mba, teruslah aktifkan otak kanan. Sudahlah seharian sibuk bekerja menggunakan otak kiri...

Maaflah saya tak sempat nak sambung siri seterusnya.
Nak buat preparation untuk esok.


No comments: