Monday, June 21, 2004

SELAMAT HARI BAPA & ULTAH
Semalam -
anak-anak mengucapkan Abah, Selamat Hari Bapa. Saya pun mengucapkan hal yang sama dengan ucapan; terima kasih kerana menjadi seorang bapa yang baik, pengasih dan bertanggungjawab pada anak-anak.

Hari ini - Anak-anak mengucapkan Abah, Selamat Hari Lahir. Saya pun mengucapkan hal yang sama dengan ucapan; tahniah, umur makin bertambah, semoga sihat, semoga sukses dan terus bertanggungjawab pada kami semua.

Dia anak bongsu dalam keluarga. Dia anak bongsu yang tipikal. Dibesarkan dengan sungai dan lumpur bendang. Dia yang sudah kematian ibu dan bapa. Anak yatim piatu ini amat sensitif. Bayangkan... dia bertemu dengan saya anak ketiga yang sarat kasih sayang. Saya yang mewah tawa emak bapa. Saya yang dibesarkan di kota yang kurang ajar.

No comments: