Thursday, June 10, 2004

PERISTIWA 26 APRIL & 9 JUN

RAMAI bloggers yang komen tentang six sence atau telepati yang saya paparkan semalam. Terima kasih. Tapi telepati saya tidaklah sampai kepada melihat benda-benda halus, perkara ghaib, hanya setakat biasa-biasa saja. Terima kasih atas nasihat EP. Sebenarnya beliau juga seperti sudah dapat mengagak apa yang saya rasa pada suatu hari bertarikh 26 April 2004 yang lalu. Sorry EP. InsyaAllah saya tak akan jadi riak, saya takut. Pokoknya ALLAH memberi, kita sama sama merasainya.

SEMALAM 9 Jun merupakan Hari Weblog Antarabangsa. Semua bloggers menyambutnya dengan pengertian tersendiri. Saya juga. Namun, saya baru sahaja mengenali dunia weblog - rasa masih canggung. Berbeza dengan menulis di media cetak yang sudah saya ceburi berpuluh tahun - dah rasa manis, pahit dan maungnya. Berapa peratus manis, pahit dan maung? Kira-kiranya 70% manis, 20% maung dan 10% pahit. Gitulah lebih kurangnya.

No comments: