Tuesday, October 29, 2013

REZEKI ALLAH BERI


ALHAMDULILLAH. Hari itu jika tak silap saya ada beritahu tentang satu berita gembira... syukur saya ke hadrat Allah SWT kerana melimpahkan rezekinya kepada saya. Rezeki kesihatan, rezeki kebahagiaan dan rezeki pekerjaan yang baik.

Dan paling penting majikan puashati servis saya, lalu menyambung perkhidmatan saya lebih awal daripada tarikh yang sepatutnya. Syukur. Saya baru sahaja mendapat surat pengesahan jawatan (baru) pada Julai 2013, dan pada awal Oktober, diberi surat kenaikan (lagi).


Kata bos tugas saya semakin bertambah (dengan tambahan Jabatan A-lQuran. Namun bagi saya itu bukan tugas yang berat. Saya redha. Saya ikhlas jalankan tugas. Lebih penting daripada itu saya mahu mengutip pahala, menguruskan hal-ha berkaitan penerbitan Al-Quran. Itu dah cukup bermakna bagi saya.

Satu lagi kebahagiaan... apabila petang tadi diberikan satu unit komputer yang baru - lebih bagus, lebih laju, skrin lebih besar... Oh Syukur Ya Allah atas limpah rezeki-MU.




No comments: