Tuesday, October 22, 2013

BUNUH GADIS SUNTI

DALAM usia 15 tahun, mengenali teman lelaki sejak lima tahun lalu... hari ini dia mati dibunuh. Ini tragedi gadis sunti di kota, yang bebas ke mana sahaja, yang diberi kepercayaan seratus peratus oleh keluarga untuk berkawan dengan sesiapa sahaja...


Sadis! Ng Yuk Tim, 15 keluar rumah jam11 pagi kelmarin untuk bertemu kenalannya dan sejak itu tidak pulang-pulang. Kenalannya berusia 23 tahun akhirnya mengaku membunuh mangsa menggunakan dumbell selepas Yuk Tim enggan melayan nafsunya. Mangsa kemudian disumbat dalam beg pakaian dan dicampak di tepi jalan. Mayat ditemui jam 9 malam di Klang. Apa yang boleh kita katakan? Manusia makin gila!



Cantik gadis sunti ini, seperti mendiang Canny Ong yang tetap cantik pada pandangan mata saya. Kisah Canny Ong masih saya simpang hingga hari ini... kisah mengenainya yang cuba saya sampaikan dalam bentuk novel masih tertangguh.

Entah bila dapat disiapkan! Saya ghairah hendak masukkan insiden itu dalam novel hanya berjaya separuh jalan. Kini masih terbengkalai.


No comments: