Thursday, October 3, 2013

Alhamdulillah Ya Allah

SAYA tidak sangka-sangka dan amat bersyukur dengan apa yang telah Allah SWT berikan kepada saya... tiada kata-kata paling sesuai untuk saya ungkap rasa hati ini. Terima kasih Ya Allah atas segala rezeki yang tidak disangka-sangka yang saya terima hari ini.

Ya, surat kenaikan gaji dan kenaikan pangkat yang saya terima pagi tadi melalui bos besar amat mengharukan hati... saya menadah tangan mengucap syukur. Saya sebak, tidak sampai tiga bulan saya mendapat kenaikan gaji, hari ini mendapat lagi kenaikan gaji dan kenaikan pangkat.

Saya yakin ini adalah ujian juga untuk saya.
Ujian untuk menguji sejauh mana saya bersyukur..

Saya selalu berpegang pada falsafah ini dalam menjalankan tugas...

Saya sedar, ini adalah juga amanah yang telah diletakkan di atas batu jemala saya. Tambahan tugas, tambahan staf, tambahan beberapa lagi jabatan di bawah seliaan saya bukanlah calang-calang tugas. Apalagi dalam usia sekarang...

InsyaAllah. Saya berjanji dengan diri sendiri, dengan restu Allah SWT, saya akan menjalankan tanggungjawab yang diberi sebagai satu amanah dan tidak akan persiakan harapan syarikat pada saya. InsyaAllah.

No comments: