Thursday, February 5, 2004

SELAMAT DATANG

SEPERTI
yang sudah direncanakan, hari ini beberapa orang rakan blog akan datang ke Kumpulan Karangkraf Sdn. Bhd. Antaranya yang confirm datang ialah EP, Hanyasayang, Mal dan beberapa orang lagi. Saya amat mengalu-alukan kesudian mereka datang ke pejabat saya, sekurangnya hasrat mendekatkan pembaca dengan penerbitan-penerbitan Kumpulan Karangkraf akan tercapai disamping mereka dapat melihat sendiri bagaimana proses perjalanan sesebuah majalah sebelum ia berada di tangan pembaca.

Selain itu sudah pastinya lawatan ini akan mendekatkan saya dengan mereka; bak kata orang kita mengenali seseorang itu bukan setakat luaran sahaja. Bukan setakat tahu kerja di mana dan sudah berapa tahun bekerja... Seperti juga kita mengenali rakan blog, sudah semestinya ingin mengenali pula suami/isteri mereka. Kita juga ingin tahu tentang anak-anak dan keluarga mereka keseluruhannya. Bak kata pepatah; kita bukan saja mengahwini suami/isteri kita sahaja tetapi kita berkahwin dengan seluruh keluarga mereka.

Oh ya... kepada yang datang ke Karangkraf hari ini, saya akan tunjukkan sesuatu yang istimewa untuk mereka. For your eyes only... belum pernah ditunjukkan pada bloggers lain. Apa dia? Tak boleh beritahu sekarang. Tunggu...

No comments: