Tuesday, March 2, 2004

ALHAMDULILLAH...

SETINGGI
syukur saya panjatkan pada Allah s.w.t. kerana atas keizinanNYA novel ke enam saya bersama Alaf 21 akhirnya sudah berjaya saya dakap ke dada tepat pada pukul 4.30 tadi.

Ini adalah detik gembira yang memadamkan rasa marah semalam. Saya sudah jangka... apabila sedang marah semalam, terfikir dalam benak... mungkin ada manfaat sebaliknya yang Allah akan beri pada saya. Nah! Hari ini saya mendapat semula kegembiraan semalam... segala rasa yang kurang enak semalam berbaloi hari ini, saya puas dan terharu.

Dalam hal ini saya amat berterima kasih kepada semua bloggers yang banyak memberi dorongan dan semangat. Tak lupa terima kasih kepada semua pembaca novel-novel saya yang selalu bertanya bila novel nak keluar? Apa novel lepas ni? JAD bila nak ada kat kedai dan macam-macam lagi.

Tak lupa terima kasih pada Alaf 21 kerana memberi kepercayaan sekali lagi dan paling penting terimakasih pada keluarga yang banyak memberi support.

No comments: