Wednesday, January 14, 2004

MACAM DAH BIASA JUMPA!

PERTEMUAN di The Mall tepat pukul 12.30 tengahari tadi memberi makna besar pada saya. Ini kali kedua saya jumpa kawan blog. Kali ini ramai; yang lelakinya idham, ep, mba dan wkdin manakala yang perempuannya; zar, mushroomcute, seriadriani dan saya.

Terima kasih semua atas layanan mesra. Saya tak rasa kekok berbual, malah seperti dah kenal lama. Semua yang hadir diberitahu bahawa saya ambil cuti hari ini untuk menemui rakan-rakan blog. Jadi tiga jam berbual itu saya manfaatkan sepenuhnya.

Oh ya, tentang Gathering GEJU Sabtu ini saya cuma boleh kata insyaAllah. Khabarnya ramai yang nak hadir. Kalau gitu, seberapa boleh saya usahakan untuk datang dan berjumpa rakan yang lain. Kalau datang gathering nanti saya akan bawa novel-novel saya - sure dengan potongan istimewa.

Okey, terima kasih dengan majlis `pecah ketulan ais kepal' tadi.

No comments: