Friday, July 2, 2004

MOOD TAK BEST!
MEMANG
saya dah agak... Memang betul apa yang saya dan suami jangkakan. Malam sebelum 30hb itu kami memikir-mikir apakah yang akan berlaku sepanjang laluan saya ke pejabat nanti. Jadi semalam, 1 hb Julai, semuanya betul seperti yang kami fikirkan.

`Kefrusatan bersangatan!' Kata-kata ini menggambarkan kecewanya saya dengan syarikat konsensi lebuhraya yang diarah supaya menghentikan semua jenis kutipan tol melainkan Touch & Go dan laluan tunai sahaja. Dan kesudahannya semalam, jalan sesak teruk menuju ke pintu tol. Kita yang dah ada kad Touch & Go (setelah mengucapkan selamat jalan pada kad Fastrak) tetap tersenguk-senguk menuju ke pintu tol. Padahal kita dah bayar in advance! Mana dia laluan Smart Tag yang dijanjikan? Takkanlah jangka masa setahun yang diberi masih tak cukup untuk pihak lebuhraya menyediakan kemudahan untuk pengguna?

Saya pandang kiri dan kanan. Pemandu-pemandu lain pun buat muka moncong juga. Mengomel jugak macam saya. Menggeleng kepala jugak seperti saya. Habis nak kata apa lagi?

No comments: