Wednesday, September 5, 2007

SALAM MERDEKA
MASIH
belum terlambat untuk saya mengucapkan salam merdeka untuk seluruh rakyat Malaysia sempena sambutan kemerdekaan ke-50 baru-baru ini. Gembira juga saya mendengar suara garau parau anak saudara saya Roy, mengalunkan lagu Malaysiaku Gemilang di radio dan televisyen.

Maaf juga saya hulurkan kerana sudah lama tidak upload entri. Ada banyak sungguh alasan untuk disenaraikan, tetapi biarlah semua itu saya simpan sebagai satu rasa tanggungjawab.

Budak hilang lagi! Wahai emak-emak dan bapa-bapa sekelian... kisah kehilangan dan penemuan semula Yin masih belum luput daripada ingatan, kini kehilangan si comel Nurin pula menghantui. Tepuk dada dan tanya hati. Mahukah kita kehilangan anak kita pula? Jadi walau sibuk macamana, selalu bertanya, di mana anak-anak kita.


Still missing: Eight-year-old Nurin
had gone to the pasar malam
in Wangsa Maju, Kuala Lumpur, alone.

Sebagai komuniti yang cakna, sesiapa yang mempunyai sebarang maklumat berkaitan Nurin Jazlin Jazilan, segeralah hubungi talian 03-61882545 atau faks kepada 03-61889545.

No comments: