Friday, September 14, 2007

PINDAH BILIK (LAGI)
1. SAYA
segan nak bagi tahu, saya sudah berpindah bilik (lagi). Bilik itu ialah bilik saya yang dulu. Kini saya dipertanggungjawab untuk menjaga semula konten (content), kualiti dan projek inovasi majalah-majalah terbitan KKSB. Dalam masa yang sama saya turut terlibat dengan konten dan beberapa misi/operasi akhbar Sinar Harian. Fuhhh...!

Terima kasih kepada mereka yang support Sinar Harian Edisi Selangor dan Kuala Lumpur yang nampak sudah sinarnya. Suksesnya Sinar Harian ini terletak kepada pembeli dan pembacanya, terutama di kawasan luar bandar. Menurut rekod bahagian jualan dan promosi, ada di beberapa tempat jualan harian akhbar ini telah mengatasi jualan akhbar arus perdana. Fenomena ini sama seperti yang telah kami alami di Kelantan, Terengganu dan Pahang sebelum ini.

2. KINI saya dan team sudahpun memulakan misi Sinar Harian yang seterusnya selepas berjaya menakluk Selangor dan KL. Dikesempatan ini saya ingin menghulurkan salam untuk orang Negeri Sembilan dan Melaka pula... salam Sinar Harian!

3. KAMI sekeluarga baru sahaja balik dari majlis berbuka puasa di rumah kawan En. Abang, seorang Datuk dan Datin di Sri Andalas, Klang. Berbuka dengan kurma, buah-buahan dan kuih muih (kuih koci pulut hitamnya sedap) kemudian solat Maghrib berjemaah dan makan time. Gulai kampung - masak lemak nanas dan ikan masin, tenggiri masak asam pedas, sayur campur, tempe masak lodeh kering dan ayam perap goreng. Jumpa ramai kenalan baru. Anak-anak pun enjoy. Alhamdulillah. Kami tidak tunggu Isyak dan Tarawih sebab saya kena balik semula ke pejabat.

No comments: