Thursday, September 6, 2007


Sinar Harian Edisi 5 Sept. 07

ANAK KEEMPAT SINAR HARIAN
INI
adalah Edisi Pengenalan Akhbar Sinar Harian (its a daily paper!) yang bermula semalam, 5hb Sept. Inilah juga jawapan pada kesibukan dan kehilangan saya selama ini. (Maaf bos, dah dua hari bos suruh saya promo di blog saya, baru hari ini saya sempat upload...) Ini adalah anak saya yang keempat selepas Sinar Harian Edisi Kelantan, Sinar Harian Edisi Terengganu dan Sinar Harian Edisi Pahang. Untuk lebih detail mengenai konsep Sinar Harian, rasanya eloklah baca statment saya di bawah ini;

Salam daripada warga Sinar Harian;
Bermula 5hb September 2007, Warga Selangor dan Kuala Lumpur sudah ada akhbar mereka sendiri. Akhbar berkonsep lokal ini memberi 40 halaman warna warni untuk kesemua daerah dalam Selangor dan Kuala Lumpur. Wartawan kami yang dipanggil Skuad Cakna Sinar Harian bersedia untuk melaporkan apa sahaja kehendak dan keperluan setempat. Mereka melaporkan berita-berita komuniti terus dari lokasi kejadian.

Sifat kami lokal, iaitu membuat liputan untuk kawasan anda. Prinsip kami neutral iaitu tanpa mengira kaum, agama dan pegangan politik. Semangat kami nasional iaitu ingin membawa anda untuk sama-sama menjayakan wawasan negara. Fikiran kami global iaitu kami ingin mendampingi anda untuk menyesuaikan mental dan fizikal menghadapi dunia tanpa sempadan.

Jika anda sudah menatap Akhbar Sinar Harian secara percuma selama lima hari bermula 5hb hingga 9hb September 2007 dan berpuas hati dengan pengisian kami, silalah forwardkan info ini kepada teman-teman walau di mana mereka berada. Namun sekiranya anda masih belum berkesempatan untuk mendapat Sinar Harian, esok pagi segeralah ke kiosk akhbar berhampiran.

Edisi Sinar Harian bermula pada 10 September 2007 akan dijual dengan harga RM1. Sekian, salam Cakna daripada kami.

No comments: