Tuesday, September 25, 2007

BAYANGKAN DIA KENYIT MATA
BANYAK
sungguh khabar angin didengar mengenai tahap kesihatan bekas Perdana Menteri, Datuk Seri Dr. Mahathir Mohamad yang kini sedang menjalani rawatan lanjut di wad rawatan rapi di Institut Jantung Negara, Kuala Lumpur. (Akhbar hari ini melaporkan Tun sudah boleh kenyit mata! Saya bayangkan kenyitannya itu...)

Pembedahan kedua untuk membersihkan jangkitan kuman selepas pembedahan pertama dua minggu yang lalu memang sudah dijangkakan oleh doktor. Apalagi jika dibandingkan dengan usia beliau sekarang. Namun semua itu sentiasa dalam kawalan pihak IJN.

Jangan percaya khabar angin yang berlegar di internet atau dari mulut mereka yang tidak bertanggungjawab. Kami di pejabat penerbitan ini menerima pelbagai andaian negatif, pelbagai status kedudukan kesihatan Tun yang membimbangkan. Namun pecayalah, itu hanya khabar angin.

Kini jika anda ingin mengetahui perkembangan sehari-hari Tun, silalah lawati blog anak beliau,Datin Paduka Marina Mahathir yang berjanji akan sentiasa memberikan khabar terkini tentang bapa beliau.

No comments: