Saturday, July 2, 2005

JANGAN PADAMKAN LILIN ITU...
TAK sangka akan diraikan lebih awal di Garden Cafe KKSB pada jam 5.30 petang sempena pertemuan bloggers, peminat dan pengulas novel serta novelis Alaf 21 Sdn Bhd.

Terima kasih kepada Mely & Zetty dan lain-lain kerana buat kejutan lebih awal. Bagi pihak syarikat, terima kasih tidak terhingga diucapkan atas kesudian anda semua melawat KKSB. Di sini cuma sempat tersebut beberapa nama, antaranya Wkdin, Tok Rimau, Basri, Nett, Cik Daun, Azhan Kamal, Atok dan Lilicarnation... yang tidak tersebut janganlah marah... tetap ingat di hati. Maafkan saya kerana tidak dapat memberi tumpuan seratus peratus pada pertemuan hari itu kerana di masa yang sama terpaksa melayan kunjungan Persatuan Wartawan Indonesia (PWI) seramai 20 orang. Mereka diraikan oleh Persatuan Wartawan Malaysia.

Di kedua-dua majlis ini banyak perkara yang diperkatakan. Dari Indonesia semestinya tentang bisnes kerana yang datang hari itu bukan calang-calang orang - antaranya pemilik surat khabar dan majalah, pengendali stesen televisyen, pemilik beberapa majalah hiburan dan wartawan vateran serta ajk PWI. Dan di majlis Alaf 21 semestinya tentang perkembangan novel sebelum dan selepas ini.

No comments: