Wednesday, October 29, 2008

PAPER UTARA DAH MAI...

DIAM tak diam, sibuk memang sibuk... malam tadi tepat pukul 10 malam, buat pertama kali dalam sejarah dunia persuratkhabaran di Malaysia, Akhbar Komuniti No. 1 Malaysia, Akhbar Sinar Harian Edisi Utara telah selamat dicetak. Hari ini di negeri utara sudah mula beredar di pasaran. Akhbar ini yang akan diberi percuma selama tiga hari. Mulai 1 November akan dijual dengan harga RM1 senaskhah.

Mulai sekarang warga Utara sudah boleh membaca akhbar mereka sendiri yang memaparkan segala aktiviti komuniti yang berlaku sekitar mereka. Kepada blogger di Utara (Cikgooden, Shahdan dan lain-lain) jika ada apa-apa maklumat atau cadangan mengenai Edisi Utara ini silalah emel Kak Sri.

Akhbar Edisi Utara dicetak di dua lokasi berbeza. Satu di Shah Alam dan satu lagi di Pengkalan Chepa, Kota Bharu. Dengan menempuh laluan dua highway yang berbeza, akan terus menuju ke negeri-negeri Pulau Pinang, Kedah dan Perlis hingga ke Pulau Langkawi. Terima kasih kepada semua yang menyokong kelahiran akhbar yang memaparkan berita yang telus dan berkecuali ini.

No comments: