Wednesday, March 29, 2006

GILA GILA GILA
PAGI ini ada sedikit kesempatan untuk menghantar entri. Banyak yang ingin ditulis, tetapi yang mana satu hendak didahulukan?

Bahang pesta buku dah betul-betul hangit dibuatnya. Proses akhbar di Pantai Timur juga sudah hampir ke titik mula. Perubahan saiz Majalah NONA juga sudah dilihat orang. Begitu juga dengan penghasilan 8 buku projek khas majalah pun sudah membanjiri pasaran. Paling terkini Bacaria konsep baru juga sudah diketahui semua. Paling terkini yang terkini, satu lagi mockup utk akhbar.

Banyak lagi yang ada dalam perancangan. Semuanya dalam masa singkat. Yang ini kena buat dalam masa seminggu, yang itu kena buat dalam masa 3 hari, yang satu lagi kena dihabiskan dalam masa dua minggu... yang lain-lain? Pusing balik, pusing balik, kesudahnya semuanya kena buat serentak dalam masa dua bulan!

Betullah! Dalam masa 30 hari sebulan, sebenarnya setiap hari kami print satu majalah. Itu berlebih lagi 4 majalah. Tak masuk yang seminggu sekali, yang seminggu dua kali. Memanglah... lelaki berambut beruban di pejabat ini gila! Kami staf pun sama-sama ikut gila...!

Memang hari-hari menyimpan hasrat mengupdated tetapi kesudahnya tak menjadi, tinggallah blog ini sepi. Tapi hari ini semoga yang bertandang ke sini akan happy membaca entri kali ini. Betulkah?

No comments: