Friday, March 31, 2006

ALAHAI...!
SUDAH tengok atau belum, pamplet Alaf 21 yang terkini? Hahaha... akak gelak panjang bila tengok gambar yang menghiasi cover pamplet itu. Sekarang di PWTC tengah diedar-edar di booth KKSB terutama di bahagian ALAF 21. Waduh, siapakah yang comel lote itu? Tak kenal! Eh akak XX ke? Dah buat suntikan botox? Di mana, Dr. XX di Hartamas atau Doktor YY di Bukit Bintang? Siapa yang mekap? Siapa yang jadi koordinator? Camera trick kot...!

Hari ini seawal 10 pagi saya sudah menerjah Kuala Lumpur. Ada beberapa urusan syarikat, hinggalah ke PWTC dan kemudian berakhir di Pan Pacific Hotel, di majlis memperkenalkan NONA dengan saiz dan konsep baru.

Akhir sekali sebelum balik ke Shah Alam, singgah di Puduraya, ambil Kak Long yang balik bercuti dari Kota Tinggi. Sejak Rabu sudah dapat pesanan, nak suruh mama masak itu, masak ini... nak makan di XXX dan nak go kart di Stadium Shah Alam dan macam-macam lagi. Oh ya, untuk anda semua, selamat hujung minggu semoga dua hari yang singkat ini dapat diperguna sepenuhnya...

No comments: