Friday, April 29, 2005

SUDAH DEMAM?
AMBILLAH kesempatan hujung minggu ini untuk mengunjungi PWTC. Pesta buku akan berakhir 2 Mei 2005. Inilah peluang untuk mendapatkan buku-buku yang dihajati dengan harga diskaun. Bagi saya ini juga peluang untuk `menjejak kasih' dengan rakan-rakan sasterawan. Kenalan ketika sama-sama merancakkan dunia puisi, dunia cerpen dan novel dari seluruh Malaysia.

Sekarang bertambah satu lagi agenda baru iaitu berpeluang untuk berjumpa dengan rakan-rakan bloggers. Rasa rapat dan mesra walaupun baru pertama kali berjumpa di alam nyata. Bagi yang memang dah mesra, lagilah kemesraan itu berpanjangan maknanya.

MARI BERAMAI-RAMAI MEMERIAHKAN
PESTA BUKU ANTARABANGSA
KUALA LUMPUR
DI PWTC
23 APRIL - 2 MEI 2005
(9 pagi - 10 Malam)

InsyaAllah saya akan berada di PWTC pada hari Ahad ini (tengahari)- bawa sekali anak-anak, sebab dah berjanji dengan mereka. Dia orang ni senang, bagi duit sikit dan lepaskan saja. Kalau sesat dalam dewan tu, call bagi tahu di mana berada. Kebetulan malamnya adalah Annual Staf Party Karangkraf di Hotel Legend. Kebanyakan staf berpakat menginap di Hotel Legend, supaya senang berjalan kaki sahaja ke PWTC.

No comments: