Tuesday, December 14, 2004

LAMANYA RASA...


rindu tertipu
manis persahabatan
musim tengkujuh


SAYA amat menghargai segala tulisan di sini. Segala komen di tagboard dan catatan di haloscan begitu mencabar pertapaan sementara saya... ya, bukan anda sahaja, saya juga terasa amat sepi tanpa rakan bloggers. Hari-hari yang berlari terasa ada kurangnya.... jadi pagi ini saya catat serba sedikit suara hati demi rasa hormat saya pada semua tetamu.

Oh ya, esok hingga Jumaat saya akan bercuti panjang. Anak-anak pun sudah seminggu di rumah abang saya di Kota Tinggi. Cukuplah sepi dan rindu ini meraja dalam hati. Esok saya dan suami akan memulakan perjalanan awal pagi untuk mengambil semula anak-anak, rasanya lengkaplah seminggu itu untuk mereka bercuti sakan. Baju sekolah, kasut sekolah belum beli, buku sekolah pun sama.

No comments: