Saturday, August 15, 2009

MERAIKAN DOA BUAT SUAMIKU

TERIMA KASIH
dan rasa penghargaan saya tujukan kepada Salmah, seorang peminat tegar novel-novel saya yang datang jauh dari Singapura demi mendapatkan tandatangan dan berbual mesra dengan saya. Dia datang bersama buah cintanya, Nurain.

Dulu sewaktu Mahligai Cinta terbit, Salmah pun sanggup datang menemui saya sambil kami bertukar fikiran tentang dunia novel. Terima kasih Salmah, budi baikmu akan tetap saya kenang selamanya.

Ahad : 9 Ogos 2009
Waktu : 10 pagi
Lokasi: Uncle K, SACC MAll, Shah Alam.


Dalam pertemuan itu Sdr Roslan (kiri) dan Abang Long (tiada dalam gambar), orang kuat Alaf21 FC turut hadir.

p/s: Nak promosi sikit - Saya pakai tudung yang dibeli online daripada peminat novel-novel saya -
Zu Sazali (Klik Sini)

No comments: