Wednesday, August 2, 2006

CATATAN HARI

1. DARI Pengkalan Chepa, Kelantan saya kini sudahpun di Shah Alam semula. Alhamdulillah akhbar komuniti SINAR HARIAN diterima baik oleh penduduk Kelantan dan Terengganu. Tiga hari berturut-turut diberikan percuma tetapi ada yang sanggup membayar untuk memilikinya. Esok adalah edisi pertama yang berbayar - samah jah!

2. MAHLIGAI CINTA - Novel usahasama anak beranak - MBA, saya, Rudy, Ibnu Arif dan Eyes akan terbit tidak lama lagi. E-novel ditulis satu bab hingga lima bab oleh mereka (kecuali MBA, babnya lebih sikit) diadun-adun semula, ditokok tambah supaya lengkap plot dan wataknya. Agak tebal juga - mencecah 510 halaman. Dienovel asalnya hanyalah 120 halaman sahaja.


Salah satu sesi latihan di PICC.

3. ESOK saya dan rombongan myJICA akan berangkat ke Tokyo. (Halela, bandar ini amat jauh dari Okinawa...!) Lihat di Mt.Fuji untuk beberapa sesi latihan dan juga gambar-gambar sebelum kami mencapai puncak Mt. Fuji di hari kedua di Tokyo.

4. SALAM untuk semua, maafkan salah dan silap, doakan semuanya selamat, panjang umur dan kita berjumpa lagi. InsyaAllah.

No comments: