Thursday, December 8, 2005

PROGRAM AKHIR TAHUN
BANYAK perkara dah selesai minggu lalu. Antaranya Celebrity Xplorace Media Hiburan, penampilan istimewa Grup Gen Y (komik dan kartun) dan prapersembahan Duta Bintang Kecil. Sebelum itu Jom Beraya di Kampung Libur dan beberapa workshop/bengkel anjuran majalah-majalah (Mingguan Wanita, NUR, Dara.Com & RASA) juga telah berlangsung dengan jayanya. Lebih dari itu pilihanraya Pengkalan Pasir pun dah selesai. Enabg dah kembali ke KL...

Minggu ini banyak lagi program menanti. Antaranya di Tingkat 14 Manhattan Room, Berjaya Times Square ada pertandingan Memasak RASA & Knorr. Ada juga persembahan artis - free, open kepada semua, boleh datang ramai-ramai. Pengacaranya Adibah Nor. Manakala yang sedang berlangsung sekarang hingga 10hb ialah Program Belia Benci dadah di Dewan Sri Jugra Banting. Ini pun free, ada Mawi & Siti Nurhaliza. Majalah KKSB pun joint program ni.

17hb pula ialah Final Xplorace Media Hiburan. Stesen penyiar rasmi ialah TV3 dan akhbar rasmi Harian Metro. Ini lagi lasak berbanding minggu lepas. Jangan ada yang pengsan sudahlah. Inilah antara aktiviti saya di bahagian majalah, anda bagaimana?

No comments: