Monday, December 5, 2005

BZ VS MOOD CUTI
WADUH... lama sungguh tidak menjenguk ke sini. Minta maaf kalau banyak sapaan tidak berjawab. Akhir-akhir tahun ini memang kerja semakin bertambah terutama untuk menyiapkan Performance Plan anak-anak buah bagi tahun 2006. Banyak skim baru diperkenalkan dan beberapa cara kerja lebih sistematik akan dilaksanakan. Dalam hal ini memang banyak terima kasih pada Jabatan IT KKSB. Semua sistem yang akan dilaksanakan menuntut lebih masa, lebih ketelitian untuk 2006 yang lebih cemerlang.

Kini saya memangku banyak tugas-tugas Ketua Pengarang yang telahpun berangkat ke Tanah Suci. Tidak lama lagi tauke pun akan berangkat ke Mekah. Oleh itu banyak urusan pentadbiran perlu dilaksanakan - terletak di atas batu jemala patik ini. InsyaAllah saya akan buat yang terbaik untuk syarikat.

Kami anak beranak tidak ke mana-mana cuti sekolah yang panjang ini (ada sebulan lagi!). Mereka pun faham tentang beberapa persiapan yang perlu mama dan abah buat untuk persediaan berpindah ke Shah Alam - pertukaran sekolah, urusan angkut barang dsbnya. Fuyoo.. memang tak menang tangan dibuatnya.

p/s: Pengkalan Pasir... di Mana Suamiku?
Habis pilihanraya ni, cepatlah balik KL ya....

No comments: