Wednesday, March 9, 2005

TEMAN DI MALAM YANG PANJANG
SIKAP - "kita beri apa yang orang tu nak. Bukan kita beri apa yang kita suka nak bagi kat orang tu. Sebabnya belum tentu orang tu nak" (rasanya ayat ni betul).

Sikap ini selalu syarikat kami amalkan. Maknanya jika permintaan tentang sesuatu perkara itu ada (dan banyak, terutama daripada pengiklan) kita akan fikirkan dan realisasikan. Ah... sorry, intro ayat agak berbelit sikit dlm entri kali ni.

Ini berbalik pada komen Sis Yan dan Mal dalam entri semalam yang mahukan majalah tentang `wanita yang tidak lagi muda'. Yes, kami sudahpun submit permit ini ke Kementerian Dalam Negeri dan sudahpun diluluskan tahun lalu. Awal bulan lalu saya pun sudah submit mockupnya dan sudah diterima oleh KDN. Jadi sekarang kami sudahpun melangkah jauh dalam proses menyediakan bahan berkenaan. So Sis Yan dan Mal, sebelum disuarakan hasrat hati tu, saya dah tau apa yang berdetak dalam hati you berdua dan kebanyakan wanita. Covernya mungkin jugak Sis Yan tapi itupun selepas lulus ujian test shoot. Ada sesiapa lagi yang nak masuk dalam list?

Nama majalah tu pun dah ada. Tapi masih rahsia ya. Harapnya majalah ini nanti akan menjadi teman pada malam-malam yang panjang. Siapa kata macam tu? Eh ramai wanita yang cakap macam tu... Ada yang cakap terus terang ada yang merahsiakannya. Orang lelaki yang tak tau tu, silalah ambil tahu.

No comments: