Tuesday, January 18, 2005

SEJARAH TERLAKAR

HARI INI, 18 JAN 2005 ULTIMATE PRINT SENDIRIAN BERHAD TELAH BERJAYA DIIKTIRAF SEBAGAI SEBUAH SYARIKAT YANG MEMPUNYAI SISTEM PENGURUSAN KUALITI ANTARABANGSA ISO 9001:2000. TAHNIAH DAN TERMA KASIH ATAS SEGALA USAHA DAN KERJASAMA DARI WARGA UPSB DAN KKSB.

Saya mengirim entri ini dari rumah sebaik sahaja pulang daripada taklimat di Menara The Star di Phileo Damansara. Kepenatan meredah kesesakan jalan dari Kerinchi Link ke Federal Highway hingga ke Cheras berbaloi, apabila membuka email dari pejabat dan kata-kata di atas tercatat dengan jelasnya.

Hati saya kembang berbunga! Memang selama bekerja di bawah kawalan sistematik ISO, banyak yang pihak saya (Editorial) terpaksa lalui dan hadapi. Dan akhirnya kepahitan dan keperitan telah berbalas dengan kegembiraan. TAHNIAH kepada semua pihak yang terbabit terutama kepada team Ultimate Print Sdn. Bhd (UPSB) dan semua klien.

Ramai yang tertanya agaknya; mungkin ke sebab ISO ni saya sibuk sampai tak sempat masuk entri baru? Ya jugak, tapi taklah sangat... ada perkara lain lagi. Contohnya tak lama lagi Aidiladha, tauke bagi dua ekor lembu untuk rewang, tu pun sibuk jugak. Ada yang label ajk rewang ni sebagai `ajk lembu' kwang, kwang kwang! Ada lagi beberapa perkara lain yang membuatkan saya sibuk... tunggulah nanti semua akan tau. Yang pastinya saya tak buat-buat sibuk...

No comments: