Thursday, December 1, 2011

UNTUK DOKUMENTASI (AL-FIKRAH.NET)
DALAM merayau-rayau meninjau blog-blog dan laman web peribadi dan komuniti saya terjumpa video-video ini. Hehehee... suara saya kecil saja rupanya bila dialih ke dalam bentuk audio... macam suara budak-budak pula bila saya amat-amati.

Video terbitan Al-Fikrah.Net:
Suara saya : (Di sini > Saya baru terjumpa video ini) > Penulisan Buku
Datuk Haji Hussamuddin (Terjah Di sini) > Kongsi Pengalaman
Penerangan Ahmad Yani : (Di sini) > Dunia Wartawan
Pensyarah UIA : (Bicara Dr Zaharuddin) > Teknik Tulis Blog

Terima kasih kepada semua yang terlibat.
Saya amat menghargainya.

1 comment:

Addien said...

Assalamualaikum puan, apa khabar, saya salah seorang ahli AFN yang hadir pada bengkel penulisan tempoh hari..

puan nak tanya lah..hari tu puan ada bagi assignment dekat kami kan?yang novelet antologi orang berdosa tu...bila tarikh akhir submit skrip nye ye??

nak hantar ke mana?

saya sudah menulis, tak siap lagi..cuma tak tahu bila due date nya..


p/s- jemput lah ke blog saya ye..
World Of Ad-Dien (WADi)