Friday, December 2, 2011

FIESTA BUKU KARANGKRAF
DARI  2 Disember - 4 Disember 2011 adalah tiga hari yang bermakna bagi kami pada hujung 2011. Pesta buku tiga hari ini telah menghimpunkan ramai penggemar produk Grup Buku Karangkraf. Diskaun dari 20 % hingga 80% membuatkan lima khemah di pekarangan pejabat kami penuh sesak. Hujan yang turut mencurah tidak menimbulkan masalah malah ada yang lencun bermandi hujan.


Banyak istimewanya apabila kami mengadakan jualan buku dalam kawasan pekarangan pejabat. Antaranya kerana tidak dikenakan sewa khemah. Sebab itulah kami mampu memberikan tawaran harga yang gila-gila hingga 80 %. Selain itu terdapat kawasan parkir yang amat luas dan percuma. Ada kafe untuk melepaskan dahaga dan lapar. Juga ada Surau As Syam yang besar selesa dan berhawa dingin.



Alhamdulillah. Kami amat gembira dengan sambutan hebat ini. Biasanya ramai yang ambil cuti tahunan pada penghujung tahun begini namun saya amat berterima kasih kepada anak-anak buah yang sanggup bekerja, sanggup menunda cuti untuk sama-sama berjuang mengeluarkan stok dari stor, mengatur atas meja, melayan pembeli dan turut basah kuyup bersama-sama.

Ini gambar anak-anak dara 
dan mak dara yang menjadi penjual buku selama tiga hari.
Selepas tamat jualan buku ini saya mahu cuti. > Ya Bos, Saya Mahu Bercuti < Sehingga tarikh ini saya ada lagi 13 hari cuti tahunan. Saya tak kira, saya tetap hendak habiskan cuti 13 hari itu sebelum datang tahun 2012. Okey set. Saya nak cuti...!

No comments: