Thursday, October 9, 2003

[ Thu Oct 09, 07:05:59 AM | sri diah | edit ]
mesti tidur awal malam ini.
kertas kerja untuk bengkel esok sudah siap!
oh syukur...


[ Thu Oct 09, 05:51:11 PM | sri diah | edit ]
Lagi sepuluh minit nak balik, tapi kerja masih banyak... ya, dihambat waktu dan kerja membuatkan kita rasa tertekan. saya tak mahu kalah, saya akan lawan rasa tertekan ini. esok pagi ada meeting.


[ Thu Oct 09, 03:21:14 PM | sri diah | edit ]
SUDAH hari Khamis.... Esok sudah Jumaat! Cepat sungguh masa berlalu. Saya selalu diburu waktu. Kebanyakan kerja sama menuntut keputusan yang segera. Tak boleh fikir sampai esok. Masalah hari ini mesti diselesaikan hari ini. Masalah printing, advertising, layout, server down, masalah staf... semuanya mesti dikendalikan dengan bijak.

Pagi tadi kena mengendalikan kursus untuk staf. Oktober ini sahaja sudah dua kali ditugaskan mengendalikan kelas. Kursus pula dibahagi dua sesi. Mula-mula teori dan kemudian diikuti dengan praktikal. Melatih wartawan menutut banyak kesabaran. Kenapa? Itu lain kalilah saya cerita...

Petang ini ada meeting lagi. Oleh kerana tak lama puasa dan kemudian raya, kerja jadi makin banyak. 17 majalah yang saya kendalikan dirrect memerlukan perhatian yang bukan sedikit. Tapi tak apa... saya yakin saya boleh handle. Insya Allah.

No comments: