Thursday, January 1, 2004

MENGHARAP GEMILANG 2004

ASSALAMUALAIKUM... Alhamdulillah, akhirnya dapat juga saya mencuri masa(betul ke curi?) untuk mengemaskini blog kesayangan ini. Sudah tentu sekaligus, membalas rindu pada kalian semua. Sebelum tu, minta maaf banyak-banyak kerana membuatkan anda semua kehampaan setiap kali ke sini.

Kesibukan dengan pelbagai tugas; itulah alasan klise yang mampu saya berikan. Di pejabat, tiga hari berturut-turut saya sibuk dengan perbincangan bersama bos besar dan ketua pengarang. Tumpuan utama ialah untuk mengemaskini struktur pentadbiran dan perjalanan majalah. Dan keputusan sudahpun diambil. Tetapi masih lagi dalam ketegori OSA sehinggalah Selasa depan.

Dan kebiasaan di akhir tahun, saya juga dikehendaki membuat Performance Plan 2004 untuk semua editor. Ini termasuk perancangan untuk peningkatan mutu, jualan, pengiklanan, event dan sebagainya. Di masa yang sama penilaian 360 darjah sepanjang 2003 bagi setiap editor bagi tiga bulan terakhir juga mesti disiapkan.

Di rumah pula, demam kembali ke sekolah melanda. Antara lain persiapan buku-buku sekolah kebangsaan dan sekolah agama ketiga-tiga anak, membalut buku-buku, membeli belah untuk beg dan juga kasut sekolah. Selain itu sibuk juga menjahit baju kurung si sulung Anis Khalilah dan menjahit pakaian sekolah agama untuk Anas Iqbal serta si bongsu, Anas Suhaimi.

seben, wkdin ikiemasane, Lastmortal, inai, eyes, cnma, mely, nakhoda... maaf ya, tak sempat nak respon di tag board. Ep & mush, nanti saya fikirkan pasal gathering 17 Januari nanti. Saya memang rindukan anda semua. Ya, Selamat Menyambut Tahun Baru 2004 semoga kita sama-sama merayakan kejayaan sepanjang 2003 dan memantapkan prestasi sepanjang 2004. Inai, kenduri di Alaf 21 berjalan lancar dan diharapkan rezeki saya akan bertambah lagi dengan novel terbaru - Jangan Ada Dusta (nanti boleh belanja lagi!).

Tanpa anda semua siapalah saya...

No comments: