Thursday, July 28, 2005

SENYUM BERBALAS SENYUM
TUN Dr. Mahathir Mohamad datang ke KKSB dengan segaknya semalam. Beliau diiringi isteri, Tun Dr. Siti Hasmah Mohamad Ali. Saya rasa amat terharu apabila diberi kesempatan untuk mengiringi pasangan suami isteri ini melawat jabatan-jabatan di peremis ini. Terasa amat bertuah. Banyak perkara yang diperkatakan dan disoal. Begitu juga dengan perjalanan majlis yang lain daripada lain yang telah kami susunkan untuk beliau berdua.

1. Enggan ulas isu AP.
2. Tun Mahathir Sedih Sambut B'day?
3. Tun Siti Hasmah bercita-cita nak jadi wartawan.

Saya akan masukkan entri dan gambar-gambar mengenai lawatan ini dari semasa ke semasa memandangkan kini saya sibuk pula sebagai `mak pengantin' yang akan bermula hari ini hingga hujung minggu.
Saya akan masukkan entri dan gambar-gambar mengenai lawatan ini dari semasa ke semasa memandangkan kini saya sibuk pula sebagai `mak pengantin' yang akan bermula hari ini hingga hujung minggu.

No comments: