Wednesday, July 20, 2005

HARI DATANG DAN PERGI...
MEMANG sibuk banyak minggu ini. Tidak ada kesempatan untuk updated. Kalau ada sedikit masa pun dok melayan keletihan minda... Sejak Isnin beberapa perkara urgent yang perlukan perhatian menyesak rutin harian yang memang sedia sibuk. Anak-anak buah nak jumpa pun payah. Janji diatur pun terpaksa dibatal. Mujur ada messenger, tinggalkan offline messege. Ataupun berbalas email sahaja. Dalam ketika ini segala keputusan kalau tak dapat bertemu mata atau bertelefon akan dibuat melalui email dan messenger. Itu pun dah cukup bagus.

Satu majalah `baru' yang perlu siap dalam masa seminggu sudah selesai. Beres segalanya malam tadi. Terima kasih pada team Media Hiburan dan team grafiknya. Satu lagi majalah `baru' pun dah siap semalam petang dan sudah pun dalam tangan tauke untuk diserah kepada pihak berwajib. Kalau dua projek ini berjaya, wah senyum lebar kami semua. Ini bukan kepuasan peribadi tetapi kepuasan semua dalam team. Itu lagilah besar maknanya.

Saya akan terus sibuk menjelang 29, 30 dan 31 Julai ini kerana amanah sebagai `mak pengantin' pula mengisi rutin disamping terus menjalankan tanggungajawab/urusan harian di pejabat. Banyak checklist yang kena diperinci, majlis akad nikah, penyambut tetamu, majlis bersanding, hal caterer, hiburan/artis, tetamu vip, ex staff, gift/hadiah dan macam-macam lagi. Semoga saya dan team berjaya menjalankan segalanya. InsyaAllah. Ya, senyum-senyum selalu. Itulah ubat kepenatan.

No comments: