Thursday, July 7, 2005

KITA SERUPA

- Gambar Utusan.


BERKONGSI tarikh hari lahir - cuma tahun sahaja berbeza. Dia sudah 80 tahun pada tarikh ini. Saya 4*. Sama seperti dia yang akan berangkat ke luar negara jauh ke seberang laut, sambutan hari lahir untuknya diadakan lebih awal. Saya pun serupa, telah diadakan lebih awal oleh blogger pada pertemuan anjuran Alaf 21 lalu. Saya pun tidak dapat menyambutnya di KL bersama kawan-kawan kerana akan berangkat malam ini ke seberang laut juga, nun ke sebuah pulau bersama rombongan 40 orang peserta sempena ulangtahun ke 3 Majalah Libur.

Bayi yang dilahirkan tidak cukup bulan di rumah pekerja Kilang Atlas Ice di Jalan Sungai Besi seperti yang saya ceritakan tahun lalu kini terus menongkah arus. Dilahirkan dalam usia enam bulan dan tiga bulan terpaksa ditempatkan dalam inkubator bukan alasan untuk saya mengalah. Terima kasih atas ucapan dan sokongan semua. Allah sahaja yang akan membalas segala jasa baik anda semua.

No comments: