Friday, July 23, 2004



TELEFONLAH SAYA
MALAM
ini tepat pukul 12 tengah malam, sila telefon saya menggunakan nombor ini: 03-22825445. InsyaAllah saya akan cuba menjawab panggilan anda semua. Sebenarnya malam ini saya akan on-air di Radio Malaysia Kuala Lumpur (RMKL) iaitu dalam slot kerjasama antara Alaf 21 Sdn Bhd dan RTM. Saya akan bercerita tentang novel-novel saya. So, tune radio anda ke RMKL. Nanti saya dapatkan no frekuensinya (Okey siarannya di 97.2.) Begitu juga nama slotnya (Novelis & Anda). Baru petang semalam saya diberitahu tentang hal ini. So mendadak...

* MAAF. Saya tidak dapat menjawab sahutan tetamu-tetamu sekelian di ruangan komen semalam. Begitu juga tentang page yang tak sempurna, setting berterabur. Sekarang nampaknya dah okey dengan bantuan sifu saya. Thanks so much. Nanti saya belanja dia nasi dagang, lauk ikan aya.

No comments: