Monday, May 31, 2004

SEMOGA BUKAN PERTEMUAN AKHIR...

ALHAMDULILLAH
tamatlah sudah Pesta Buku Kuala Lumpur 2004 yang berlangsung dari 21 - 30 Jun lalu. Letih, lenguh & puas rasanya. Acara besar ini yang menghimpunkan ulat-ulat buku juga menjadi medan pertemuan rakan sekolah, rakan kolej, bekas rakan kerja dan kawan-kawan baru. Saya sempat jugak berbual dengan Datuk Dr. Mashitah Ibrahim & anak-anak. Di sini saya listkan geju yang saya jumpa sepanjang pesta buku. Thanks semua, saya gembira amat sangat!

1. Seri Adriani (mana Azlan?)
2. Walilnongsari (tak pakai baju silat)
3. Idham (teringat miss saki)
4. Liza (awok! & Aishah)
5. Baiti (thanks for the notes)
6. Zar (sure dtg dgn kereta baru!)
7. EP (thanks for coffee, sandwich & sweet muffin)
8. OP & Mulan (cerita ttg apartment tepi kesas highway!)
9. Wkdin (win-win situations)
10. MBA (dari semejid terus ke pwtc)
11. Sayangzzzz & hubby (rushing nak balik KT)
12. Mushroomcute & bodyguard
13. Riz (berapa RM habis?)
14. Mely & geng (gila sakan dgn zed zaidi)
15. Abrar (kecik molek orangnya)
16. Nida (first time jumpa)
17. Basrie & wife (ingatkan anak dia lelaki!)
18. Cnma & Shuth (darah manis woii...)
19. Donna Jollie(with JR, anak-anak dan adik Jollie)
20. Azah (Hanya Sayang)
21. Zino & mem (mem dia leka belek buku masak)
22. ... nama siapa lagi yang tertinggal?

Tak sempat jumpa:
1. Nazmi & Zaid Akhtar (suara Nazmi di hujung telefon. nanti jumpa ya!)
2. Tipah Vouge (dtg masa rehat la pulak...)

Booth Alaf 21 sakan dengan penulis novel manakala booth Karangkraf sesak dengan peminat Roshyam, Maya Karin, Zed Zaidi, Amy Mastura dan ramai lagi. Thanks semua, juga kepada yang beli novel saya. Saya amat hargai susah payah kalian utk ke PWTC walaupun keadaan amat kelam-kabut di luar PWTC dgn hujan selebatnya dan banjir kilat melanda Kuala Lumpur. Luv you all :-)

No comments: