Sunday, May 16, 2004

GURU BERKUALITI PEMANGKIN KEGEMILANGAN

SAYA
ingin mengucapkan Happy Teacher's Day kepada semua guru di seluruh Malaysia. Tidak kira guru tadika, guru sekolah rendah, sekolah menengah, tutor, pensyarah, ustazah, tok guru, tok imam, guru bersara, ibu bapa yang tak kering idea mendidik anak-anak dan anda semua yang menjadi guru dalam hidup masing-masing.

Kepada semua guru-guru yang mendidik anak-anak saya, kepada semua bekas guru, saya ingat anda semua. Terima kasih kerana mendidik kami. Saya sayang anda! Kepada rakan blog; Cikgu Yazmeen , Cikgu Nectar, Cikgu Midad, Cikgu Rajiah di UK yang tengah bercuti mengajar, Angah di UK - bekas guru, Muring, Crimsonsky dan ramai lagi, Selamat Hari Guru saya ucapkan. Keikhlasan guru-guru dalam menunaikan tanggungjawab amat disanjung tinggi!

No comments: