Saturday, February 28, 2004

SLE & SPM

SEMALAM
saya ke HUKM dengan membawa bersama emak saya untuk melawat wife EP. Mulanya Zar, pun nak ikut sama tapi ada halangan, jadi dia tak dapat turut serta. InsyaAllah Zar, kita jumpa lain kali.

Sebelum itu saya membaca banyak kali tulisan EP tentang penyakit SLE. Walaupun sebelum ini dah tau serba sedikit, tetapi dengan membaca tulisan EP tu, pengetahuan makin bertambah. Apabila bertemu sendiri dengan orang yang menghidap SLE ini, lagilah saya dapat tahu keadaan sebenar penderitanya.

Apa yang saya lihat EP begitu tabah dan kuat semangat. Sekalung tahniah! Mana tahu satu hari nanti saya akan buat cerpen pula tentang ketabahan suami menjaga isteri yang sedang sakit... Dalam borak-borak muncul Zino dan memnya yang selama ini dok menyapa dan usik mengusik di blog. Ya, kami berjiran rupanya. Lepas ni kalau jumpa di pasar malam, bolehlah borak panjang.

Hari ini adik-adik kita akan mengetahui keputusan peperiksaan SPM mereka. Antara kenalan blog yang sedang dap dub dap dub ialah Ibnu Ariff, anak MBA dan juga Crimsonsky. Macamana? Cepat bagi report!


No comments: