Saturday, November 8, 2003

HIKMAH CUTI SABTU

HARI ini bukan hari bekerja bagi anggota karyawan di Kumpulan Karangkraf Sdn. Bhd. Setiap Sabtu adalah hari cuti. Jadi taklah tercongak-congak minggu ni Sabtu ke berapa....

Biasanya hari ini banyak masa dihabiskan untuk kerja-kerja kreatif. Mengedit novel, membuat rangka untuk plot, watak dan perwatakan untuk novel baru. Saya juga sedang menyiapkan dua tugasan penting untuk majalah Dewan Sastera dan Tunas Cipta, kedua-duanya terbitan Dewan Bahasa dan Pustaka. Harapan saya kedua-dua editor majalah berkenaan bersabar menanti e-mail saya.

Petang ini diadakan majlis berbuka puasa di pejabat. Semua karyawan dan keluarga dijemput. Kami sekeluarga akan pergi. Oklah juga, jadi saya tak sibuk-sibuk ke dapur untuk memasak hidangan berbuka hari ini. Cuma memikir hidangan sahur sahaja.

Okey, nanti saya akan sambung lagi siri novel Jangan Ada Dendam . Misteri Suraya sudah bertukar menjadi Misteri Irwan pulak... siapa Irwan? Silalah ke http://novel2u.blogspot.com. Semoga pembaca enjoy.

No comments: