Monday, August 16, 2004

KUASA MASA
ALHAMDULILLAH
semuanya mengikut jadual. Semuanya on time. Semuanya komited. Di hadapan mata sendiri saya saksikan section akhir majalah berkenaan masuk mesen printing tepat pukul 3.00 pagi. Dan majalah yang complete binding sudah ada dalam tangan tepat pukull 3.30 pagi. Di masa yang sama lori-lori sudah menanti di luar pagar... thanks God!

Misi kami berjaya mengikut jadual. Thanks to Haji Hishamuddin dan wife serta Fir yang sanggup sama-sama turun padang bagi support (tak sangka you all datang). Thanks kepada jurugambar, dua reporter saya dan designer. Juga pada team production di Ultimate Print dan team pengedaran di Media Network.

Masa paling kritikal ialah dua jam selepas konsert selesai. Bayangkan kalau kereta jurugambar lambat keluar parking? Bayangkan kalau terbabit accident. Bayangkan kalau digital camera dan laptop tu buat hal... Bayangkan kalau kerja 6 hari sebelum itu menimbulkan masalah hanya kerana dua jam terakhir itu. Ya, kepulangan dua jurugambar dari Bukit Jalil ke Shah Alam tepat pukul 2 pagi disambut sorakan...!

Ya, sekarang semua dah tahu. Buku konsert itu berada di pasaran sebelum pukul 8 pagi Ahad 15 Ogos 2004.

No comments: