Friday, March 12, 2004

TRAGEDI BUAH EPAL



HIGH-Tea With Anita Cancel! Menjelang tengahari kami diberitahu yang diva ini tidak dapat datang. Apa yang pihak PR dapat lakukan? Masing-masing mengeluh monyok. Habislah, tak dapat melaram dengan Anita. Buku nota dengan soalan-soalan untuk Anita diletak perlahan atas meja.

Frust? Sure! Memang anti-klimak.Tapi semuanya cepat cover semula. Ah bukan tak biasa assignment batal saat akhir. Ada juga majlis yang kami hadiri hanya ada pentas kosong dengan mikrofon saja. Sebab majlis terpaksa dibatalkan saat akhir. Oleh itu hal Anita Sarawak tak dapat datang ini kami angap biasa saja.

Kalau Anita jadi datang, nak tau soalan cepumas saya? Tak boleh beritahu... sebab dia janji akan datang lain kali dan soalan saya itu saya simpan hingga saat janjinya ditunaikan.

Memang Anita profesional. Sebelum ini semua urusan dilakukan menerusi PRO KRU iaitu AC. Tetapi hari ini Anita telah menelefon sendiri secretary MD memberitahu tentang pembatalan majlis. Dia beritahu dengan ikhlas dan humble, mintak maaf berkali-kali. Dia tidak dapat datang kerana food poisoning...

No comments: