Monday, November 4, 2013

RUMAH NGAJI


ISNIN yang barakah, semoga limpah rezeki-MU ada untukku. Semoga limpah kesihatan-MU ada untukku.Ya Allah, Ya Rahman, Ya Rahim, tugasku semakin bertambah. Tugasku semakin berat. Amanah dan tanggungjawabku semakin besar.

Selain dipertangung-jawab terhadap Alaf 21, Buku Prima dan Karya Bestari, kini Jabatan Al-Quran dan Rumah Ngaji, sebuah aktiviti mengaji dan memanfaatkan Al-Quran mula berada di bahu saya.

Rumah Ngaji  (No Tel: 0139552106) adalah satu wadah untuk sesiapa sahaja yang mahu menghayati sepenuhnya keagungan Al-Quran, atau mahu belajar asas Al-Quran, atau mahu meningkatkan/memperbaiki bacaan Al-Quran dan mahu mengaplikasi kehidupan berlandas pada Al-Quran. 

Lima imam muda kami sedia berbakti. NGO, badan berkanun, syarikat swasta dan orang persaorangan boleh menghubungi Rumah Ngaji untuk mendapatkan khidmat kami. Khidmat ini demi Allah. Tiada bayaran dikenakan. 

kepada yang berminat untuk tahu lebih lanjut, sila klik sini >>> RUMAH NGAJI <<< (`Dia' yang dimaksudkan dalam link Puan Marhaini Yusoff ini adalah bos kami, DatukHussamuddin Yaacub. Semoga Allah swt merahmati dan memberkati usaha beliau ini).

Link ke Rumah Ngaji >>> >>> LINK KE RUMAH NGAJI <<< Semoga Allah SWT memberi saya kesihatan yang baik. Otak yang cerdas dan badan yang cergas untuk menjalankan amanah ini. InsyaAllah.



No comments: