Thursday, April 29, 2004

CERITA YANG TERTANGGUH (ii)

SAYA
tergamam apabila diberitahu oleh Mba bahawa nama saya naik. Naik? Naik apa? "Tahniah, awak dilantik jadi AJK Geju." Hah? Saya terperanjat dan terus ke Forum Geju. Saya tak sangka dengan sokongan pengundi. Bila dikenang kembali, siapalah saya? Apa kriteria ahli memilih saya yang baru setahun jagung ni? Saya baru saja beberapa bulan, belum pun masuk bertahun-tahun macam orang lain ada blog. Saya kurang mahir dengan dunia siber. Masih terkial-kial. Saya pun tak kenal ramai Geju. Saya baru sekali joint majlis Geju (itupun kena paksa datang). Tapi bila tengok, undian untuk saya boleh tahan jugaK...

Bangun pagi saya terfikir hendak tarik diri, rasanya orang lain lebih layak (boleh ke?). Mereka pun tentu ada kemahiran tertentu yang boleh di explore berbanding saya. Orang lain yang dah lama dalam Geju mungkin dah nampak dengan jelas visi dan matlamat penubuhan Geju. Bila petang, saya fikirkan lagi, sebenarnya saya takut dengan `cengkaman Tok Rimau' sebagai Presiden dan berkuasa penuh. Saya tak kenal dia... naiya saya kena terkam!


No comments: