Friday, August 14, 2015

Grazie Stefano!


Alhamdulilllah kiriman saya telah selamat sampai ke Rome, Italy!
Terima kasih kerana membantu saya semasa saya berada di Italy dan membawa saya ke Kedutaan Besar Malaysia di Rome untuk temubual dan juga mengiringi saya berjalan sekitar Rome brsama isteri anda, Bayu Bintari Fatmawati dan Obaida Hanteer, pelajar Syria yang tinggal di rumah anda.
InsyaAllah kita berjumpa lagi.


Buku berkenaan saya kirim melalui sahabat petugas kedutaan yang pulang bercuti sempena Aidilfitri yang lalu. Terima kasih Noraniza dan s uami, Encik Rohaizat Lateh.



Thanks a lot to Puan Sri Diah Shaharuddin for the gifts from MALAYSIA.
One copy of the Magazine "Mingguan WANITA" with my published photos on interview about my friends from Embassy of Malaysia in Rome.

And for the big Photo-Book "501 Must-be-there Events", with events of all cultures and folks from the World! 
TERIMA KASIH!!! 
kiki emoticon


No comments: