Friday, June 26, 2015

Blog Tiga Lalat

Asalnya beliau memesan Kuala Lumpur di Mana Suamiku (Alaf 21) tetapi saya tersilap hantar Kumpulan Cerpen Wanita Tahanan Reman (ITBM). Maka saya perbetulkan order dengan mengirim KL Di Mana Suamiku dan kumpulan cerpen itu saya halalkan, buat kenang-kenangan.

KL Di Mana Suamiku (Alaf 21)
Wanita Tahanan Reman (ITBM)
Saya tulis:
"Tuan, menjadi lelaki itu mudah.
namun payah dengan tanggungjawab.
Simpanlah rasa curiga. Sukar. namun mujarab." - Sri Diah
>>> BLOG TIGA LALAT <<<

Saya tidak mengenali beliau - yang tahu dia lelaki berdasarkan kepada kiriman sampul pos ketika mengirimnya. Bekerja di Jalan Tun Razak (saya masih simpan alamat penuhnya)

Terima kasih tuan punya blog Tiga Mata Lalat kerana sudi membaca karya saya.  Saya dapat tahu interest pembacaannya berdasarkan kepada snapshoot gambar-gambar. Hehehe... well done, tuan!

Dia sudah kuceraikan semalam. titik!

* Kumpulan Cerpen Wanita Tahanan Reman adalah himpunan cerpen-cerpen saya yang agak feminis dengan tema kewanitaan yang tipikal. Karya ini diterbitkan oleh Institut Terjemahan & Buku Malaysia (ITBM)​.

Boleh dibeli di link ini:
>>> WANITA TAHANAN REMAN  <<<

2 comments:

Wak Lat said...

salam ramadhan cik kak sri diah, thanks for this nice entey., ;p nnti senang2 kita ngeteh ., fb maseh kawan kann

MarniWahid said...

Assalammualaikum puan.. sudah lama saya cari novel KUALA LUMPUR DI MANA SUAMIKU? saya cuba cari di kedai buku dan secara online tapi tak jumpa, macam mana saya nak dapatkan buku tu melalui puan ya. Saya tersangat-sangat ingin membaca novel tersebut.