Friday, January 5, 2007

LEMBU SELEBRITI
OH
ya, Rabu lalu iaitu hari ke 13 Zulhijjah telah diadakan majlis korban di pejabat. Selain sumbangan daripada bos KKSB, turut menyumbang bahagian dalam korban tiga ekor lembu itu ialah semua anggota Rudfedge, Erra Fazira, Umi Aida, Zahid dan seorang dua yang lain. Azan dari Rudfedge turut menyembelih seekor kambing sebagai akikah anaknya yang baru lahir. Eloklah, buat sumbangan tanpa publisiti. Siapa kata mereka liar? Mereka seimbangkan antara dunia dan akhirat, yang memandang serong itu biarlah...

Terima kasih juga kepada anggota Bomba dan anggota Polis yang menjadi jiran-jiran kami di Seksyen 15 Shah Alam ini. Walau baru berpindah ke sini, kami sudah menjadi jiran yang baik. Mereka banyak membantu ke arah kejayaan KKSB dulu dan sekarang juga masa depan. Hari itu, semua staf sibuk bekerja, segala urusan penyembelihan dan melapah mereka yang lakukan dibantu oleh staf dari bahagian kebajikan KKSB.

Malam itu menu sup tulang dan esoknya beraya sakan dengan menu istimewa daripada daging-daging sumbangan para artis yang dimaksudkan di atas. Terima kasih daun keladi.

No comments: