Tuesday, October 18, 2016

BERMULA SHOOTING SELAMAT MALAM TAN SRI

Allah Humaa Aminn. Hari ini bermula kerja-kerja pengambaran adaptasi novel Selamat Malam Tan Sri.

Sebagai penulis asal novel ini, saya juga ingin mengucapkan sukses kepada seluruh Team Selamat Malam Tan Sri di bawah pimpinan Tuan Sutradara YM Raja Mukhriz, Eksekutif Producer, Akhbar Hashim (Warkah Puaka) dan LP Hazlan Tamsir




Sebesar terima kasih kepada Tuan Producer Encik Arif Mitik kerana telah mengangkat karya ini ke layar televisyen. 

Terima kasih juga kepada Tuan Ahmadsaabun Scriptwriterr yang telah menterjemahkannya ke bentuk skrip drama. Kepada krew, mohon tag kepada saya gambar-gambar shooting untuk tujuan promosi.  Terima kasih semua. Semoga pekerjaan kita di rahmati Allah.




Produksi : Iris Integrated Sdn Bhd

EP: Warkah Puaka (Akhbar Hashim)
LP : Hazlan Tamsir
Director : YM Raja Mukhriz
Ast Dir : Yusnita Yusof
Dp : Hairi
Apm 1 : Cik Gee Zainal
Apm 2 : Saiful (Cik Pon)
Prop Master : Midi
Runner : Mawludden Jantan
PM : Asang (Mohd Asauri)




______________________________________________
* Pesan daripada Eksekutif Producer, Akhbar Hashim.

Assalamualaikum, Dengan Nama Allah Yg Maha Pemurah dan Maha Penyayang. Selawat dan salam untuk Nabi Junjungan kita Nabi Muhammad s.a.w.

Saya harap semuanya dalam keadaan sihat fikiran dan fizikal. Segala halangan dan kepayahan sebelum hari ini ambil sebagai dugaan dan juga sebagai bantuan Allah untuk memastikan kita menghasilkan sebuah karya seni yang terbaik.

Saya juga amat berharap team produksi di bawah YM Raja Mukhriz akan dapat melaksanakan kerja-kerja dengan penuh dedikasi dan amanah. 

Tidak perlu saya ingatkan bahawa kita semua sedang memegang amanah drpd Tuan Produser kita En Arif Mitik. Beliau telah memberi kepercayaan kepada kita untuk melahirkan satu karya yang bernilai dan berkualiti. Jagalah amanah yang telah diberi kepada kita.

Berkerjasamalah sebagai sebuah pasukan dan bersilaturahim lah sebagai saudara seagama seiman. Jauhkanlah diri dari maksiat mahupun jalan menuju kecelakaan. Jagalah adab sopan ketika berada di tempat orang. Tingkatkanlah imej anak seni di mata masyarakat. Serahkanlah segalanya kepada Allah s.w.t.

Oleh itu dengan Lafaz La ilaha illa 'llah saya serahkan amanah ini kepada Saudara saya Tuan Sutradara Raja Mukhriz dan LP Hazlan untuk memulakan tugas yang telah kita diamanahkan untuk menyelesaikan sebaik mungkin.

Terima kasih semua. Semoga kita di rahmati Allah .sw.t. Wassalam.

#sridiah
#novelselamatmalamtansri
#selamatmalamtansri

No comments: