Tuesday, April 29, 2008

LIKE FATHER, LIKE SON
Ketua Menteri Pulau Pinang Lim Guan Eng mengangkat sumpah sebagai Anggota Parlimen Bagan di hadapan Yang Dipertua Dewan Rakyat Tan Sri Pandikar Amin Mulia di Dewan Rakyat, Bangunan Parlimen semalam. Turut hadir untuk mengangkat sumpah ialah bapanya Lim Kit Siang yang juga Anggota Parlimen Ipoh Timur (duduk).


Perdana Menteri Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi yang juga Anggota Parlimen Kepala Batas (kiri) bersalaman dengan Anggota Parlimen Gelugor Karpal Singh selepas upacara mengangkat sumpah anggota Dewan Rakyat di Dewan Rakyat, Bangunan Parlimen di sini, semalam Turut hadir anak Karpal Singh, Gobind Deo Singh yang juga Anggota Parlimen Puchong (tengah).


LIKE MOTHER, LIKE DAUGHTER

Anggota Parlimen Permatang Pauh Datin Seri Wan Azizah Wan Ismail menerima ciuman daripada anaknya Nurrul Izzah Anwar yang merupakan Anggota Parlimen Lembah Pantai sebelum acara angkat sumpah anggota Dewan Rakyat yang baru di Dewan Rakyat, Bangunan Parlimen, semalam.

LIKE IN LAW


Perdana Menteri Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi yang juga Anggota Parlimen Kepala Batas bersalaman dengan menantunya, Khairy Jamaluddin Abu Bakar selepas anggota Parlimen Rembau itu mengangkat sumpah sebagai anggota Dewan Rakyat di Dewan Rakyat, Bangunan Parlimen semalam.

* ADA ORANG TU - LIKE HUSBAND, LIKE WIFE

No comments: