Wednesday, September 14, 2005

DIARI
SEMALAM saya ke TV3 di Bandar Utama dan hari ini ke Tingkat 5, Plaza Alam Sentral pula. Kenapa? Sebabnya ada rakaman untuk Felisa Beauty Makeover. Saya jadi juri bersama Alia HM Jally, sahabat masa di USM yang kini dah jadi Pengurus Corporate Comm. TV3 dan juga Encik Zul dari Felisa Kosmetik. Pemenang dah pun diketahui tadi, nak tau lebih jelas jangan lupa tengok TV3 pada 21hb Sept. pukul 7 petang ya!

Esok pulak akan menghantar anak saudara dari Alor Setar yang akan pergi rehearsal di UITM untuk konvo Ahad nanti. Kakak ipar dengan abang ipar pun turut sama. Lepas tu depa nak ke Seremban, pergi rumah anak satu lagi. Tengah dok fikir ni, nak pi hantar sampai ke Seremban ataupun nak hantar sampai stesen komuter saja...

Atas kesibukan akhir-akhir ini ada beberapa lunch date yang terpaksa dibatalkan. Sorry to Aida dan lain-lain. Maaf juga pada Ztt yang dah banyak kali panggilan telefon daripadanya terpaksa dipendekkan. Oh ya, saya akan ke Kota Bharu awal Oktober nanti. Ada sesi intervew bagi calon-calon wartawan untuk akhbar harian. Sesiapa di KB, nanti kita buat janji temu ya!

Dengan pemergian ke KB, saya sure tak dapat hadir majlis penyerahan kunci apartmen untuk Mawi di A Famosa Resort, Melaka. Majlis ni anjuran resort berkenaan dengan Kementerian Pelancongan dan Majalah Libur. Libur ada majlis khas selepas itu. Sorry to Kak Ros, setiausaha sulit Datuk Zahid! Nanti kita dating di hari lain ya! Ada sesiapa nak join majlis ni, silalah hubungi staf Majalah Libur, 03-51013888.

No comments: